تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

هتل های تایلند

هتل های تایلند

نشانه های که خواستار توجه شما هستند، عطری تند از مواد غذایی خیابان پر از هوا و مغازه های کوچک پر از کالاهای محلی ساخته شده است، قدم زدن ساده در سراسر Bangkok درمان برای همه حواس. جای تعجب نیست که این شهر دوستانه و چند فرهنگی از مهاجران سراسر جهان محبوب است، بسیاری از آنها در آسمان خراش های بلند که افقی را پر می کنند، کار می کنند. یک کنترول بزرگ بین قدیمی و جدید، با معماری تزیینی تایلندی که خیابان ها را با ساختمان های مدرن و شیشه ای سرپوشیده به اشتراک می گذارند، وجود دارد.

هتل های بانکوک

هتل های سامویی

هتل های پاتایا

هتل های پوکت

 

 


چیزهایی برای دیدن

میدان سایام یک منطقه خریداری و سرگرمی پرطرفدار با فروشگاههای رنگارنگ و رنگارنگ است که با لباس و بریکال-براون پوشانده شده است. در شب، مردم محلی و گردشگران به رستوران ها و سینما های نئون روشن می خزند، و آن شب را پر از ظرافت می کند. در فاصله کوتاهی از دور، مرکز تحمیلی MBK میزبان تقریبا 2000 مغازه، رستوران، و سینما است، با پله برقی شیشه ای براق شما را به تمام هشت طبقه می برد. اگر در چمدان شما جای دیگری وجود داشته باشد، Pratunam Market یکی از ارزان ترین مکان ها برای خرید لباس ها است، اگرچه شما باید از طریق ریل های پر شده برای پیدا کردن آیتم های مناسب استفاده کنید. هنگامی که کارت اعتباری خود را از دست داده اید، به موزه ملی بانکوک بروید که بر اساس کاخ های باشکوه قرن 18 میلادی است. همانطور که شما در مجموعه ای بزرگ از حکاکی های پیچیده، عتیقه های طلایی و سالن های دیدنی و جذاب خواهید دید. کسانی که پشت کوهنوردی از طریق این شهر بدون شک میروند، میروند تا از طریق Khao San Road دیدن کنند. پر شده با مغازه ها و اصطبل های بازار، عطر وسوسه آمیز غذای خیابانی و صدای دوچرخه سواران در خیابان باریک وجود دارد. در شب، خیابان با نئون روشن می شود و منطقه گردشگری پر جنب و جوش برای گردشگران می شود.

هتل ها در بانکوک

بسیاری از هتل های پنج ستاره و لوکس این شهر به شدت در چشم انداز شهر ایستاده اند، اغلب با نمادهای معاصر و درخشان.
با چنین انتخاب گسترده ای، هتل های بانکوک بسیار راحت هستند و هتل های هتل های بالاترین هتل ها اغلب دارای مینیبار، پنجره های کف تا سقف، وان مرمر و حمام های بزرگ هستند. همچنین بسیاری از زنجیره های هتل قابل تشخیص هستند که تخت راحت، امکانات دوستانه خانواده، تهویه مطبوع و صبحانه بوفه را ارائه می دهند. کسانی که پشت کوهنوردی هستند یا فقط نیاز به مکانی برای خواب دارند، می توانند از یک تجربه معتبر تایلندی در خانه های مهمان دنج و مهمان لذت ببرند که اغلب فقط یک قدم کوتاه از مناطق توریستی محبوب هستند.

کجا ماندن

مسافران مسافرتی، و همچنین افرادی که فقط از طریق بانکوک عبور می کنند، اغلب در ناحیه سوخومیت اقامت دارند.
یکی از بزرگترین بزرگراه ها در تایلند، این جاده مشغول سایت بسیاری از زنجیره های هتل های غربی است و در شب پر از گردشگران با استفاده از میله های پر جنب و جوش است. منطقه ساحلی میدان سیام - Ratchaprasong با خانواده ها محبوب است و همچنین نزدیک به بسیاری از جشنواره های فرهنگی رنگارنگ است و حمل و نقل عمومی آسان آن را جذاب به گردشگران پرماجرا است. مناطق Silom و Sathorn در داخل آسمان خراش های درخشان خود دارای بسیاری از موسسات مالی و شرکت های بین المللی هستند و بسیاری از هتل های برتر در شهر در این خیابان ها هستند. در شب، محیط دچار افتخار آنها را پس از یک زمان خوب جذب می کند و بوی دود سیگار اغلب میله های کوکتل پرطرفدار را پر می کند.

چگونه برای رسیدن به بانکوک

فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi چشمگیر است و شلوغ ترین در کشور است، با این حال مدیریت می شود تمیز و کارآمد، با بسیاری از انواع حمل و نقل در دسترس است.
خط آهن فرودگاهی شما را در کمتر از نیم ساعت به بسیاری از ایستگاه های قطار بزرگ بانکوک می برد و اتوبوس ها به طور منظم از سپیده دم تا شب اواخر شب به سر می برند. در سراسر شهر، بانکوک قدیمی (DMK-Don Mueang Intl.) فرودگاه است که همچنین از بازدید کنندگان استقبال می کند، اما جایگزین بسیار کم مشغول است. از اینجا این سوار شدن تاکسی به مدت نیم ساعت یا سفر اتوبوس کمی طولانیتر است و همچنین اتوبوس بین دو فرودگاه اصلی وجود دارد. در قلب شبکه حمل و نقل هوایی اینترون ایستگاه Nana BTS است؛ یک هاب با ارزان و آسان برای ارتباط با فرودگاه بین المللی سوورنابومی و همچنین سایر مناطق محبوب در اطراف شهر.

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی