تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
هتل مجستیک گرند بانکوک
یکی از هتل های 4 ستاره در شهر بانکوک است. هتل مجستیک گرند بانکوک ، هتلی لوکس با دکوراسیون و دیزاین تایلندی میباشد. این هتل در 22 کیلومتری فرودگاه است و همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه های قطار بین شهری قرار دارد و شما میتوانید برای جابجایی در مرکز شهر و مراکز خرید استفاده کنید.
علاوه بر زیبایی امکانات زیادی از قبیل استخر در فضای دلینشین و سونا و جکوزی دارد که استفاده از تمامی این امکانات برای همه ی مهمانان رایگان است. با توجه به وجود امکانات میتوانید در کنار استخر ها آفتاب بگیرید و استراحت داشته باشید و از نوشیدنی های مخصوص هتل مجستیک گرند لذت ببرید. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنند و یا ماساژشان دهند .
در رستوران هتل مجستیک گرند بانکوک هرروز برای وعده های غذایی غذاهای بین المللی مختلفی برای مهمانان سرو میکند.
در دکوراسیون اتاق های هتل مجستیک گرند بانکوک از مبلمان و تخت طلایی جلا استفاده شده است و هر یک از آنها با تلویزیون  ، ماهواره و دستگاه دی وی دی مجهز است .  همچنین نظافت روزانه و صندوق امانات شامل تمامی اتاق ها می شود.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.     02188851080
  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی