تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل د داویس بانکوک
هتلی زیبا و 4 ستاره این که در شهر بانکوک قرار دارد. هتل هتل د داویس بانکوک در فاصله ی 20 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. محل هتل د داویس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد.
مهمانان هتل د داویس بانکوک میتوانند از بین 247 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام دارای سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و همچنین دارای سیستم تهویه هوا بوده تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل د داویس بانکوک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از ابزار مورد  نیاز است که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی بهره ببرید.
هتل هتل د داویس بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است که زییایی اش به اشتهای شما می افزاید. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل د داویس بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و ضروری شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های سوغاتی ، صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان هتل و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچکدام از مهمانان ارا اذیت نکند.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل د داویس بانکوک میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل هتل د داویس بانکوک در دسترس میباشد.
هتل هتل د داویس بانکوک دارای باغ بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی