تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

هتل رد پلانت پوکت


هتل رد پلانت پوکت
هتلی زیبا و 3 ستاره ای است و فقط 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. محل هتل رد پلانت به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر و مراکز خرید را دارد.
مهمانان هتل رد پلانت پوکت میتوانند از بین همه ی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل رد پلانت پوکت یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل رد پلانت پوکت در دسترس میباشد.
در هتل رد پلانت پوکت بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
هتل رد پلانت پوکت دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای مختلف تایلندی تهیه و سرو میشود . در این هتل کافی شاپ زیبایی داشته که مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080

  • ۹۶/۰۵/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی