تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل بانیان تری سامویی
یکی از بهترین هتل های 5 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل بانیان تری سامویی به گونه ای است که در قلب ساحل و جنگل های ساحلی بوده و مجهز به یک ساحل خصوصی بزرگی میباشد. با 10 دقیقه پیاده روی از هتل شما به صخره های پدربزرگ و مادر بزرگ میرسید که از دیدنی های پریازدید سامویی میباشد. مهمانان تور تایلند در این هتل از خدمات گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی بهره مند هستند که بطور رایگان انجام میشوند، هرچند که هتل بانیان تری سامویی تا فرودگاه فقط 30 دقیقه فاصله دارد.
مهمانان هتل بانیان تری سامویی میتوانند از بین اتاق های رو به دریا و ساحل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب های زیبا با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل بانیان تری سامویی یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز و لولزم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های این هتل 5 ستاره به شکل ویلایی بوده و در هر کدام از اتاق ها استخر های بزرگ و خصوصی موجود میباشد البته این استخرها از نوع لبه دار شیشه ای بوده و شما به هنگام تفریح در استخر میتوانید از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. در اتاق های هتل بانیان تری سامویی بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل و دریای سبز گرمسیری بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
در کنار همه ی امکانات هتل شما میتوانید از خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره یک اتاق بازی به همراه پرستاران برای نگه داری کودکان شما آماده خدمت رسانی هستند.
هتل بانیان تری سامویی دارای  رستوران لوکس و شیک است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی سرو میشود. خوب است که بدانید در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار ساحل ، استخرهای خصوصی، لابی و اطراف رستوران ها را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل بانیان تری به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های بزرگ برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان تور تایلند و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل بانیان تری سامویی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل، اینترنت رایگان بودد که در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس میباشد. هتل بانیان تری دارای باغ و ساحل خصوصی بوده و مهمانان هتل در طول روز همراه با خانواده و دوستان به آنجا رفته و روز را به تفریح و خوش گذرانی سپری میکنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080

 

 


  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی