تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل سان شاین رزیدنس پاتایا
یکی از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد، موقعیت هتل سان شاین رزیدنس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر پاتایا بروید و لذت خرید را تجربه کنید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است از این رو گردشگران تور تایلند با استفاده از این خدمات، باید 85 کیلومتر مسیر را از فرودگاه سوارنابومی طی کنند تا به هتل سان شاین رزیدنس برسند.
با اقامت در این هتل تنها با یک پیاده روی کوتاه به ساحل میرسید که در آنجا لذت تماشای دریای آبی روشن و نوازش شن و ماسه های سفید در انتظار شما هستند. یکی دیگر از مواردی که در این هتل لوکس وجود دارد و آن را از مابقی هتل های 3 ستاره پاتایا متمایز کرده است، ساحل زیبای مجاور هتل میباشد که همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 3 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل سان شاین رزیدنس پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با 3 استخر بزرگ ، صندلی های مخصوص معلولین ، پارکینگ و اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند و رزرو هتل هتل سان شاین رزیدنس با ما در تماس باشید.    02188851080

 


  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی