تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

موزه و آکواریوم دانش های دریایی بورافا  (Institute of Marine Science Aquarium)
ساحل بنگ سائن یکی از نزدیک ترین سواحل پاتایا است. یکی از شگفتی های کوچکی که در این شهر ساحلی قرار دارد، آکواریوم دانشگاه بورافا ( Burapha ) ممیباشد. این موسسه، مرکز علوم دریایی و از دیدنی های معروف پاتایا بوده و تحقیقات دریایی در این مرکز انجام میشود. موزه بورافا انقدر جذابیت دارد که حتما از آن دیدن فرمایید. آکواریوم بورافا محیط دریا را همراه با انواع مختلف آبزیان به نمایش می گذارد و شامل سه بخش آکواریوم دریایی، موزه ی دانش های دریایی و آزمایشگاه دانشی های دریایی است.
وقتی به آنجا میرسید در ورودی آکواریوم، یکی از جاذبه های اصلی موزه ، اسکلت واقعی یک نهنگ است که در ساحل بنگ سائن کشف شده بود را مشاهده خواهید کرد. این دانشگاه ساحلی دارای یک آکواریوم مدرن با محیط واقعی زیر آب و یک موزه علوم علمی دریایی است.  این نمایشگاه با کارهای پادشاه برای احیای طبیعت دریایی و علوم دریایی آغاز می شود، ماهیگیری با زندگی تایلندی شروع می شود و سپس انواع مختلفی از حیوانات دریایی را نمایش می دهد که شامل مخزن غول پیکر شامل حیوانات دریایی هیجان انگیز است که با توجه به 1000 تن آب دریا شنا می کنند. با کمی قدم زدن در آکواریوم به موزه پوسته نیز وجود دارد.
شما دوستان عزیزی که با تور تایلند به شهر پاتایا سفر کرده اید، اگر قصد بازدید از این آکواریوم بزرگ درا دارید به ساعات پذیرش موسسه توجه فرمایید، روزهای کاری موزه تمام طول هفته به جز روزهای دوشنبه بوده و از ساعات 8:30 - 4:30 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما میباشند.

دنیای دریایی اوسیسی (Oasis Seaworld)
شنا کردن با دلفین ها یک رویا برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است. اما در واقعیت فقط چند نفر این رویا را دنبال می کنند. ممکن است دلفین ها را در حیات وحش پیدا کنید و برخی افراد به شدت مسافرت می کنند، امیدوارند که یک غلاف از دلفین های وحشی پیدا کنند و سپس به اندازه کافی نزدیک به شنا کردن با آن دلفین ها بگردند. راه دیگری برای داشتن شانس شنا کردن با دلفین ها رفتن به یک آکواریوم دلفین یا پارک دلفین است . امروزه دنیای دریایی و پارک های آکواریومی در سراسر جهان، ایالات متحده آمریکا، باهاما، مکزیک و دیگر نقاط گردشگری به چشم میخورند و مشغول فعالیت هستند.
در تایلند ، قسمت شرقی این کشور تنها یک اکواریوم دریایی به نام   Oasis Sea Sea وجود دارد که این رویای "شنا کردن با دلفین ها" را می تواند به آسانی تبدیل به واقعیت کند. در این پارک دلفین ها آنقدر زیبا نمایش بازی میکنند که گویی بازیگرانی خبره هستند، به طور معمول جلسات شنا با دلفین ها یک ساعته هستند و به شما امکان تجربه ی هیجان انگیزی از شنا کردن با دلفین ها را میدهد، از آنجایی که جو فیزیکی و روحی در این پارک دریایی بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است. شنا کردن با دلفین ها در کشور تایلند بسیار ایمن و راحت است. اگر شما در حال حاضر در تایلند هستید، یا در حال برنامه ریزی تور تایلند هستید، پس حتما Oasis Sea World را در برنامه های تفریحی خود در نظر بگیرید.
ساعت های پذیرش و بازدید از این پارک دریایی ، 9 صبح تا 5 عصر میباشد و برای ورود به آنجا شما نیاز به بلیت دارید که قبل از ورودتان باید تهیه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 


  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی