تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل جی تو اس بانکوک
این هتل 3 ستاره که به زیبایی طراحی شده است، این هتل در منطقه ی پراتونام واقع شده و با مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک فقط 5 دقیقه فاصله دارید. هتل جی تو اس امکانات تجاری عالی مانند فروشگاه برای خرید سوغاتی و سالن زیبایی بانوان ارائه می دهد. هتل جی تو اس دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از شهر بانکوک را به چشمان شما هدیه میدهند.
 امکانات مدرن از جمله مبلمان شیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل جی تو اس می توانید از طریق ترانسفر از فرودگاه به هتل بیاید. این هتل در منطقه تجاری پراتونام واقع شده است و تنها 29 کیلومتر از فرودگاه سوارنابومی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل جی تو اس بانکوک انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از چند دقیقه رانندگی به بسیاری از مراکز دیدنی برتر شهر بانکوک مانند کاخ سوان پاکاد ، برج بایوک و میدان ایندرا بانکوک  دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل چی تو اس با ما تماس بگیرید.         02188851080

 

 


  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی