تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

تور تایلند نوروز 97

آیا می دانید تور تایلند یکی از خاطره‌انگیزترین تورهایی می‌باشد که بسیاری از افراد از آن استقبال نموده و از دسته مسافرت‌های به‌یادماندنی محسوب می‌شود؟ امروز قصد داریم در خصوص تور تایلند 97 و همچنین دیگر تورهای گردشگری مانند تور تایلند در نوروز 97 را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم. بررسی مکان‌های شگفت‌انگیز، شناسایی هتل‌های برتر در این سفر و زمان‌های مسافرت از دسته مسائل پراهمیت می‌باشد.

چرا تور تایلند را انتخاب کنیم؟

در نظر داشته باشید که برای انتخاب هر کشوری برای سفر ابتدا می‌بایست میزان محبوبیت و علت محبوبیت آن را مورد بررسی قرار دارد. تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که می‌توان با قیمتی مناسب انتخاب نمود. علاوه بر قیمت می‌توان به تفریحات متنوع در کشور تایلند نیز اشاره داشت، شاید به جرات بتوان گفت در تایلند تمام تفریحات کاملاً یکجا فراهم می‌باشد و به اصطلاح یک تیر و چند نشان کرده‌اید. به عنوان مثال باغ وحش و معبدهای بودایی در این کشور بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد. سواحل تایلند دارای شهرت بسیار زیادی می‌باشد. حتماً به گوشتان خورده که کشور تایلند به بهشت غواصان معروف است. از دیگر خصوصیات انتخاب تور تایلند وجود آب و هوای استوایی در این کشور می‌باشد. انتخاب تور تایلند برای نوروز 97 می‌توان برای همیشه در خاطرتان بدرخشد.

بهترین زمان استفاده از تور تایلند در نوروز 97

یک نکته بسیار جالب در خصوص کشور تایلند آب و هوای عجیب آن است، با نگاه به هواشناسی مناطق مختلف کشور تایلند دیده می‌شود که آب و هوای تایلند همیشه در حال تغییر می‌باشد و در واقع هر سمت از این کشور ساز خودش را می‌نوازد! اما سفر به تایلند در هیچ زمان از سال بد نخواهد بود. برای این ادعا دلیل‌های روشنی داریم. توریست‌های مختلف در این کشور گواه بر شرایط جوی بی نظیر آن در تمام فصول می‌باشد، اما می‌توان به جرات اعلام نمود که در ماه آوریل و یا فروردین به دلیل وجود جشن‌های گسترده و آب و هوایی بکر سفر به تایلند بسیار گسترده‌تر و تور تایلند اغلب دارای ازدحام می‌باشد. نمایشگاه گل و گیاه چیانک مای را از دست ندهید.

جاذبه‌های گردشگری تور تایلند در نوروز 97

یکی از جذاب‌ترین مناطق در تایلند پاتایا می‌باشد. اگر تور دوچرخه سواری RBB در این منطقه را امتحان نکرده‌اید وقت ا از دست ندهید، یکی دیگر از جاذبه‌های تایلند روستای فیل‌ها می‌باشد که دارای اسمی عجیب ولی معنی عمیق و تأمل‌انگیز است، در این روستا علاقمند به این موجود دوست‌داشتنی با شرایط زندگی آن آشنا شده و حتی می‌توانند به همراه آن قدم بزنند. نکته دوست داشتی غذا دادن به فیل‌ها می‌باشد. مجسمه بودای بزرگ یکی از مجسمه‌های طلایی رنگ بوده و دارای خیره‌کننده‌ترین منظره می‌باشد. عکاسان این منطقه را بسیار می‌پسندند. اگر زمان سفر به تمام مناطق تایلند را ندارید می‌توانید با مراجعه به مینی سیام ماکت‌هایی از بهترین آثار باستانی تایلند را مشاهده نمایید برج ایفل، کاخ کامالین، بر ج پیزا، و کاخ خای پادشاهی از دسته ماکت‌های معروف این منطقه هستند. موزه ریپلی که در مجاورت مرکز خرید رویال گاردن قرار دارد از دسته عجیب‌ترین اشیای جهان را جمع‌آوری نموده است.

هتل‌های تعیین‌شده در تور تایلند در نوروز 97

با بررسی هتل کشور تایلند می‌توانید نوروز 97 خود را در مناسب‌ترین هتلی که انتخاب می‌نمایید بگذرانید. یکی از هتل‌های میان رده در پوکت تایلند هتل 7Q Resident می‌باشد این هتل سه ستاره بوده و شامل 59 اتاق می‌باشد، این هتل دارای اتاق‌های ماساژ و بهترین سرویس دهید می‌باشد، استخر روباز در این هتل می‌تواند برای شما خاطره‌انگیز باشد. اگر به دنبال هتلی کمی مجهزتر می‌باشید می‌توانید به سراغ هتل‌های 4 ستاره رفته و یک نمونه از این هتل‌ها با نان A2 Resort می‌باشد که دارای پذیرش 24 ساعته و سرویس ناهار و صبحانه می‌باشد. هتل Aetas Bangkok یک هتل فوق‌العاده لوکس در تور تایلند می‌باشد که دارای بیش از 200 اتاق بوده و یکی از نمونه‌های پیشرفته در این هتل خدمات تبدیل ارز می‌باشد. توجه نمایید تور تایلند دارای ارزش گردشگری بسیار ایده آل می‌باشد.

بررسی هزینه تور تایلند در نوروز 97

در تایلند واحد پول بر اساس بت (بات) می‌باشد و طبق برآورد سازی حدود 116 ریال می‌باشد، هزینه هتل‌ها بر اساس نوع هتل و میزان ستاره آن تعیین می‌شود. در تور تایلند نوروز 97 هزینه غذا بسیار مناسب از سایر فصول سال می‌باشد حتی استفاده از غذاهای محلی و سنتی نیز می‌توان هزینه‌های شما را بسیار کمتر نماید. قیمت غذای تایلند بر اساس میزان کالری مواد غذایی تعیین می‌شود. هزینه حمل‌ونقل در تایلند بر اساس کیلومتری تعیین می‌شود این موضوع رفت‌وآمد را در این منطقه استانداردتر می‌نماید. تور تایلند یکی از تورهای بسیار مناسب برای تعطیلات نوروز 97 خواهد بود. قیمت تور تایلند می‌تواند در تاریخ‌هایی بسیار ارزان‌تر سایر تاریخ‌ها باشد بنابراین با بررسی‌های دقیق در خصوص این تاریخ‌ها می‌توانید از آفر های مطرح برای این تور استفاده ویژه‌ای نمایید.

شرایط رزرو تور تایلند

اگر خواهان رزرو این تور در فصل بهار و ایام نوروز هستید بهترین گزینه برای شما رزروهای اینترنتی می‌باشد. تور تایلند به صورت گروهی و یا تگی فراهم شده است که هر کدام دارای روال کاری مربوط به خود می‌باشند. تیم‌های مشاور برای رزرو تور تایلند در 24 ساعت از شبانه‌روز اطلاعات لازم در خصوص هر یک را اختیارتان قرار خواهند داد این موضوع سبب می‌شود با اطلاعاتی دقیق‌تر مورد مناسب برای خود را تعیین نمایید. اگر می‌خواهید تور تایلند برای شما کم‌هزینه‌تر باشد و یا خواهان انتخاب هتلی خاص هستید می‌بایست کمی زودتر از سایرین اقدام به رزرو نمایید. در نظر داشته باشید شرایط مطرح‌شده در این رزرو بسیار متفاوت می‌باشد و شما می‌توانید با برقراری ارتباط با اپراتورهای اتوماتیک این روال را به‌درستی طی نمایید.

انتخاب بهترین تور تایلند

اگر در بین تور تایلند 97 و همچنین تورهای مختلفی که برای این کشور ترتیب داده‌شده است کمی تردید دارید بهتر است ابتدا انتظارات خود را لیست نمایید و سپس با مراجعه به سایت تور تایلند توضیحات مربوطه برای هر کدام از روال‌ها را دقیق‌تر مورد مطالعه قرار دهید. دقت نمایید تور تایلند می‌تواند با بهترین امکانات و کمترین هزینه برای شما فراهم شود بنابراین سهل‌انگاری ننموده و با بررسی دقیق اقدام به انتخاب تور تایلند مناسب نمایید. افرادی که از تور تایلند استفاده نموده‌اند اغلب از این سفر احساس رضایت بسیار زیادی داشته و این موضوع سبب شده تعداد تورهای تایلند مخصوصاً برای ایام نوروز بسیار گسترده‌تر از سایر تورهای شود. خاطرنشان می‌سازیم تور تایلند یکی از نمونه‌های گردشگری بسیار ارزشمند برای نقاط مختلفی از کشور بوده و این سبب می‌شود بسیار از ترویست ها با انتخاب تور تایلند در فصول ارزان سال بهترین بازدید را برای خود فراهم سازند. از تورهای لحظه آخری این کشور غافل نشوید.


  • ۹۶/۰۹/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی