تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
بازار محلی چینی ها بانکوک
بازار چینی ها در دهه 1780 توسط تجار چینی تاسیس شده است. این بازار یک جمعیت قومی چینی را حفظ می کند که هنوز سنت و مراسم مذهبی خود را ادامه می دهند . بازار چینی ها در امتداد خیابان یاوارات Yaowarat Road قرار دارد. این منطقه به خاطر بازارها و مغازه های متعدد طلا شناخته شده است. این منطقه عمدتا به جمعیت محلی چینی ها متکی است که شامل تعدادی از بازار های بی نظیر در اطراف خیابان ها و کوچه ها است و دارای مسیر پیاده روی طولانی و باریکی میباشد. این منطقه دارای بازار پارچه ، طلا و داروهای چینی میباشد.
بازار محله چینی های بانکوک یک جاذبه توریستی محبوب و پربازدید و همچنین یک مقصد غذایی برای همه ی گردشگران تور تایلند خواهد بود که بعد از غروب خورشید در آنجا حضور میابند تا غذاهای لذیذ محلی میل کنند و از خرید در بازارهای پر جنب و جوش محله چینی ها لذت میبرند. مناظر، صداها و بوی های خوشمزه و وسوسه انگیز بازار چینی ها شمار را به بازدید از خود فرا میخواند. این گونه فراخوانی برای هر کسی وسوسه آمیز است که یک روزشان را در میان کوچه های بازاری غرق شوند و خرید غذا از فروشندگان مواد غذایی خیابانی می توانند به یاد ماندنی ترین خاطره ای باشد که در شهر بانکوک بدست آورده باشند. با توجه به ترکیبی از فرهنگ های چینی و تایلندی، این منطقه بسیار منحصر به فرد و جذاب میباشد، به ویژه برای عکاسانی که معابد خیره کننده، غذاهای خیابانی عجیب و غریب و صحنه هایی از خرید و فروش دست فروشان خیابانی را پیدا خواهند کرد.
اگر بازدید از بازار چینی ها شما را به وسوسه انداخته است باید مطمئن شوید که راحت ترین کفش خود را بپوشید و برای گرمای هوا آماده باشید. جالب است که بدانید در این بازار دیدنی های شگفت انگیزی در انتظار بازدید شما خواهند بود. شما با پیاده روی در این خیابان معبد طلایی، بزرگترین بودای طلا را در جهان خواهید دید، مجسمه بودا که بر روی یک محراب قرار گرفته و توسط آرک های طلایی سنتی تایلند احاطه شده است. مهمترین و بزرگترین معبد چینی بودایی بانکوک به نام Wat Leng Nui Yee که در مرکز بازار چینی ها قرار دارد و در طول سال جشنواره و فستیوال هایی مانند مراسم جشن سال نو در آنجا برگزار میشود.
بازار چینی ها در بانکوک می توانند مکان های خیره کننده ای حتی برای بازدیدکنندگان در مدت زمان طولانی داشته باشند، این بازار در منطقه پر انرژی و شلوغی از شهر بانکوک میباشد. بنابراین گردشگران تور تایلند نیاز به هتل هایی دارند که در نزدیکی این بازار باشند. هتل هایی مانند هتل رویال بانکوک ، هتل شانگهای مانسیون بانکوک و هتل سنترا سنترال استیشن بانکوک از بهترین هتل های نزدیک بازار چینی ها میباشد.
برای رفتن به بازار محلی چینی ها شما دو مسیر انتخابی پیش رو خواهید داشت، مسیر اول منطقه سیلوم میباشد که به وسیله ی قایق بعد از مدت 20 دقیقه به محله چینی ها میرسید و اما مسیر دوم استفاده از مترو میباشد که در ایستگاه هوا لامپونگ پیاده شوید و با کمترین پیاده روی به خیابان یاوارات میرسید که خیابان بازار محلی چینی میباشد.
جهت کسب اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                 02188851080
  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی