تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

 

هتل وانا بل سامویی
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، این هتل در رنج 5 ستاره قرار دارد و در ساحل چواننگ واقع شده است. وانا بل در زبان سانسکریت باستان به معنی جنگل زیبا می باشد، البته به راستی که این هتل با درختان بزرگ و زیبا مزین شده و آرامش واقعی را به مهمانانش القا می کند. این مجموعه لوکس، ویلاهایی همراه با استخر خصوصی ارائه می دهد. هتل وانا بل دارای 80 سوئیت و ویلاهای بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از ساحل و جنگل را به چشمان شما هدیه میدهند .
امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر با وان، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. در تمام اتاق ها یک دستگاه آی پد و دستگاه قهوه ساز موجود است که از مزایای این هتل 5 ستاره محسوب می شود. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید. علاوه بر این هتل وانا بل دارای یک ساحل خصوصی است که در آنجا امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است. ضمنا مهمانان هتل وانا سامویی برای سرو غذاهای تایلندی می توانند به رستوران Kiree هتل مراجعه و جهت سرو غذاهای ایتالیایی به رستوران ساحلی Panali مراجعه کنند و از زیبایی های ساحل و اقیانوس اطراف لذت ببرند.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل وانا بل می توانید از طریق ترانسفر به دیدنی های شهر سامویی بروید که در 10 کیلومتری شما صخره های پدربزرگ و مادربزرگ قرار دارند. این هتل تنها 5  کیلومتر از فرودگاه سامویی فاصله دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل وانا بل سامویی با ما تماس بگیرید.         02188851080

  • ۹۶/۱۱/۱۷
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی