تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل سنتارا ویلا سامویی
سنتارا ویلا هتلی شیک و مجلل در ساحل لامای سامویی و بر روی یک تپه ساحلی سرسبز و آرام ساخته شده است. این هتل خیره کننده که به سبک تایلندی طراحی شده است، این هتل امکانات عالی و محل اقامتی با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل سنتارا ویلا سامویی دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از ساحل را به چشمان شما هدیه میدهند.
 امکانات مدرن از جمله حمام به همراه وان، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید . تمتم ویلاهای این هتل از جنس چوب بوده تمامی اتاق ها دارای یک بالکن رو به ساحل هستند. این هتل 4 ستاره یک رستوران ساحلی داشته که در آنجا غذاهای تایلندی، چینی و بین المللی را تهیه و ارائه می کند.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل سنتارا ویلا سامویی می توانید از طریق ترانسفر به فرودگاه و دیگر دیدنی های سامویی بروید. این هتل تنها 14.9 کیلومتر از فرودگاه سامویی فاصله دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل سنتارا ویلا سامویی با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی